Tuesday 4 June 2013

Najlepsi citati,stihovi i izreke :)


Život je ono što nam se dešava dok pravimo planove za život. 


Kada sam imao pet godina, majka mi je rekla da je sreća ključ života. Kada sam pošao u školu, pitali su me šta želim da budem kad porastem. Napisao sam "srećan". Rekli su mi da nisam razumeo zadatak, a ja sam im odgovorio da oni nisu razumeli život.


Onaj koji seje seme smrti i boli ne može požnjeti sreću i ljubav.





Da li bi ljudi mogli biti bolji? Mogli bi, ali niko neće prvi da počne. Svi imaju loša iskustva. Nismo li se malo puta zaklinjali da ćemo biti bolji? I neki stvarno postanu bolji, pa ispadaju naivni. Jer su oni drugi postali još gori. 



Kad neko ode, odlazi zato sto neko drugi treba da dodje. 

Četiri se stvari ne mogu vratiti: iygovorena reč, izbačena strela, protekli život i propuštena prilika.

Nemojte se boriti previše, najbolje stvari se dešavaju kad se ne nadate.


Ljubav je igra za dvoje u kojoj oboje mogu pobjediti.


Ljubav se rađa iz znatiželje, a traje iz navike.

Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i samome sebi.


Smrt nije najveći gubitak u životu. Najveći gubitak je ono što u nama umre dok još uvek živimo.

Nije važno koliko dana ima u tvom životu, važno je koliko života ima u tvojim danima.

Srećni smo samo onda kada od sutrašnjeg dana ništa ne tražimo, a od današnjega sa zahvalnošću primamo ono što nam nosi. 

Reci čoveku da u svemiru ima 300 milijardi zvezda i verovat će ti, ali reci mu da je ova klupa pored njega upravo ofarbana i moraće ju dotaći prstom da se uveri!


Ako si se uputio ka cilju i putem počeo zastajkivati da kamenom gađaš svakog psa koji zalaje na tebe, nikada nećeš stići na cilj…

Trgovanje bez reklame je isto što i namigivanje devojci u mraku. Ti znaš šta radiš, ali niko drugi to ne zna.


Razum nam može kazati šta treba da izbegavamo, ali nam srce jedino govori šta treba da radimo. 

Mi volimo iskrenost samo kod osoba koje nas vole, a iskrenost ostalih nazivamo bezobrazlukom.

Izmislili su milion načina da vreme prođe, a ni jedan jedini da se zaustavi.

Ljubiti jedan sat je osobina životinje; ljubiti jedan dan to je osobina čovjeka; ljubiti cijeli život oznaka je anđela, ali voljeti cijeloga života samo jedno stvorenje to je osobina bogova.

Nije najgore što sve prolazi, nego što mi ne možemo i ne umemo da se pomirimo sa tom prostom i neizbežnom činjenicom. 

Naučnici se trude stvoriti moguće od nemogućeg a političari stvoriti nemoguće od mogućeg.

Jedna od meni velikih zagonetki jest činjenica da žena na svoje noge može izliti vrući vosak, iščupati dlačice iz korena, i još uvek se bojati pauka.

Dva su pitanja koja bismo sebi trebali postaviti. Prvo je kuda idemo, a drugo, ko će poći s nama. Ako ta pitanja ikada postavimo obrnutim redosledom, naći ćemo se u nevolji.

Blago onom ko suza ima, u toga srce umrlo nije.

Hrabri ne žive večno, ali oprezni ne žive uopšte.


To je ono što ljudi rade. Skoče i nadaju se da znaju da lete.







No comments:

Post a Comment